fredag 31 januari 2014

Tiden är knapp.

Igår satt jag och bläddrade i min kalender (ja jag är en av de få som fortfarande använder papperskalender) och insåg att det bara är 4 VECKOR kvar av min föräldraledighet. Gahh! Det var som att få ett hårt slag i magen. Min lilla bebis ska snart bli stor kille och börja på dagis (ja jag är en av de få som fortfarande säger dagis). Hjälp! Önskar jag hade lite mer tid. Jag skriver jag för JAG känner mig inte redo för allt vad dagis och jobb på heltid innebär. Jag vill vara kvar i min lilla mammapåheltidbubbla lite till. Han, han är nog mer än redo och det kommer säkert bli hur bra som helst.

Här har vi ett gäng till som också har växt till sig och redo att lämna boet för nya äventyr.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...