söndag 1 december 2013

Kopparfärg.

Ja jag vet att jag är så sen. Ni andra har ju upptäckt det fina med koppar för länge sedan. Men nu har även jag fått upp ögonen för det. Så himla läckert. På fm har jag och T varit i skogen och letat kottar som han sedan fick spraya. 
Jag gick loss på några tråkiga vaser och två ljusstakar som från början var silverfärgade som sen blev svarta.
Och ja de blev ännu bättre i koppar. Kanske är det så att allt blir lite bättre i koppar. Kanske är det så att jag nu kommer gå helt bananas med färgburken. Mycket möjligt!






1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Visst är den grym, kopparfärgen!!

Ang. ljusstaken jag gjort så är hållen borrade rakt igenom kulorna. Då blir det ju en platt yta underst så den står stadigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...