onsdag 7 mars 2012

Wild Card

Vem har ni?
Alla har väl ett Wild Card
Jag har ett :)
Alla jag känner har ett
Ni vet vad det är va?!
Om inte ska jag förklara det nu


Wild Card är en person som man skulle (om man fick chansen) vara med 
trots att man har en partner som man älskar över allt annat
Om denne person skulle knacka på din axel och fråga
-Vill du hänga med på en tur ?
Så tar man en paus från livet och följer med
Att detta skulle hända är nästintill omöjligt
Därför är det OK att ha ett Wild Card

Mitt Wild Card är Patrick Dempsey
Åh ikväll är denne vackre man tillbaka på TV!!!
Gillar!!!
Ni ser väl på Grey's Anatomy??
Jag är en riktig TVnörd Jag ser på allt möjligt skit och Grey's är
Bland det bästa de visar på TV
Snart snart bara några timmar kvar!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...