tisdag 22 juli 2014

Virkade Babblar.

Jösses vad tiden springer ifrån mig, maj bloggade jag sist. Som ni kanske har märkt har jag haft en stor bloggtorka, och tyvärr tror jag inte att jag har kommit ur den än. Nu är det sommar och man har så mycket annat att göra vilket leder till att pyssel- och blogginspirationen inte riktigt infinner sig. Har gjort några småförsök till att hitta tillbaka men det går sådär. Ni som följer mig på instagram har fått sett mina små pyssel-virkförsök under våren. Känner att jag får ta nya tag till hösten. Men tills dess tänkte jag iaf lägga ut det som jag faktiskt har gjort sen i maj.

Jag har påbörjat projekt Virka Babblarna. Först ut är Babba.
Som vanligt har jag använt Tilda och virknål 2,5. Kroppen är efter eget huvud men armar och ben kommer från Rebecca för de har hon gjort så himla bra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...