tisdag 7 januari 2014

2014's första barnvagnsmobil.

Jo visst, som rubriken lyder har vi här årets första barnvagnsmobil.
På instagram (ciassmating heter jag där) kunde man tidigare idag se att jag håller på med ännu en tubis. Det är T som har beställt en. Som vanligt när han beställer något är han väldigt bestämd över hur han vill att det ska se ut. Hans tubis ska ha tre färger, svart, grå och blå. No problemo, I fix! MEN såklart vill han inte ha färgbytena på längden (vilket hade varit otroligt smidigt eftersom man virkar halsduken på längden) men nä nä icke! Han visade tydligt med hela händerna att färgerna skulle vara på bredd /svart/ /grå/ /blå/. Så det är bäst att göra som han säger. Jag testade att virka hela halsduken med färgbyten men det blev inte snyggt. Istället testar jag nu att göra den i tre delar som jag sen virkar ihop till en cirkel. Hoppas det blir bättre.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...