torsdag 29 november 2012

Vardag?

Nu har jag överlevt 19 dagar som trebarnsmamma. Jag skriver överlevt för det är inte helt enkelt alla dagar. Ibland flyter det på bra och jag tajmar Sigges mat- och sovklocka perfekt med lämning, hämtning och matlagning men ibland blir det pannkaka av allt.

Sigge har dessvärre inte ärvt mitt stora intresse för sömn. Vi sover med andra ord inte alls bra, Han är mer intresserad av att äta

Nu så här tre veckor utan virkning börjar suget bli riktigt starkt. Längtar tills Sigge slutar vilja sova på mig så jag får lite egentid och hinner med lite pyssel. Idag har jag köpt några tygbitar på Panduro.
Ett par kuddar och ev en filt ska det bli. Sigge har ju bara två filtar, nog behöver han en till...

Sigge har idag invigt sitt babygym , hela 4 minuter tyckte han det var roligt

1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Haha, förlåt att jag skrattar, men det känns så otroligt bekant det där med att ha en liten närhetsvampyr. Jag var barnvakt åt en bebis för ett tag sen. Pappan kommenterade efter en stund innan han skulle gå "eh, du behöver ju inte bära på henne hela tiden, du kan ju lägga henne i babygymmet" och jag bara "eh va? går hon med på det? det har aldrig hänt med mina barn.."

Väldigt söt är han iaf din lila Sigge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...