fredag 7 september 2012

Baby och converse

Korven verkar vara otroligt nyfiken på världen utanför magen.
Detta visar h*n genom att träna hårt med många och täta sammandragningar.
Vid några timmar igår klockade jag dem vid var tredje minut.
Men efter några piller, vila och ett allvarligt samtal mellan mor och bebis blev det lite lugnare i magen.

Så med den gårdagen tillbringas denna dag stillasittandes i soffan, och då passar det ju perfekt att virka.

De här små rackarna har liggat till sig tillräckligt.
Äntligen är de färdiga!
Hoppas de små blivande ägarna blir glada.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !
Vilka söta converce du har gjort vad har du använt för
garn o mönster?

Jag stickar mycket men är ej så haj på att virka men däremot
syr jag mycket lappteknik.
Hälsningar Margaretha Smedberg

Cias Små Ting sa...

Hej och Tack.
Jag virkar i Svarta fårets Tilda. Mönstret på mina converse är mitt eget men jag har haft detta som en grund.
http://pysselkiisen.blogspot.se/2010/09/nytt-grattismonster-pa-baby-converse.html

Mvh Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...