måndag 25 juni 2012

Jobbar bäst i sista minuten

Kan inte förstå att min lilla kotte fyller 3 år imorgon. Tyckte vi kom hem ifrån BB igår. Vad hände med tiden?
Och på tal om tid... föräldrarna i denna familj är alltid lite sena på att ta tag i saker.
Som att köpa presenter till våra kottar oftast stressar någon av oss iväg dagen innan födelsedagen. Och denna födelsedag skiljer sig inte från de andra. M och K har nu åkt iväg för att leta paket Jag och T bakar Daimtårta till morgondagen.

Bullar och kärleksmums ligger i frysen och väntar in helgens kalas. Några småkakor står på väntelistan.
Strösockret tog dumt nog slut nyss så de får vänta tills imorgon och just i skrivande stund ligger 2 maränger i ugnen. Frysen daimtårta ganska gott!!
Nu måste jag ila innan T äter upp all daim!

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Frusen dajmtårta... låter ju ljuvligt!

Ang. den lilla koftan så är den virkad med ett fropsgarn som heter Cotton light och jag tror att jag hade virknål 3,5 eller 4. Lycka till! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...