torsdag 21 juni 2012

Babynest

Även fast det är lång väntan kvar
Är jag så sugen på att sy/köpa/fixa saker till Korven
Det senaste inköpet blev ett underbart babynest
Nu kommer vi inte rulla över Korven när vi sover
Det är ju bra
(Bild lånat av MianMin)

Tack till MianMin som har sytt den. Hon är otroligt duktig med symaskinen. Om du inte redan har kollat in Systrarna M och jag GÖR DET!

I veckan var det dags för ultraljud igen. Denna gång helt enl planerna (och inte akut som sist).
Korven låg och klappade sig på magen och såg ut att ha det gött. Även fast man har gjort det med 2 kottar innan är det helt otroligt. En liten liten människa i min mage!?! Åh vad jag längtar.

Ser nu att detta är mitt 200 inlägg! Ett litet Tjohoo för det =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick min beställning för någon vecka sen ( från samma ställe) den är såååå fin :) där kommer bebisen ligga mysigt. Kram "fröken" Ellen L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...