måndag 9 april 2012

Lugn avslutning och längtan

Påskhelgen närmar sig sitt slut
Kottarna ritar och kollar Smurfarna
Multitasking
Jag läser bloggar och försöker samla energi inför en kväll på jobbet
Känns lite tungt nu när vi varit lediga så många dagar

Inom kort ska jag ut och resa =)
Min kära man har i hemlighet planerat en resa
Barnvakt Resa och Hotell är bokat
Vart ska vi då kanske ni undrar...

Under senaste veckan har jag fått ett gäng ledtrådar att klura på
Igår kom jag på vårt mål
Jag läääängtar!!!

Jag ska inte berätta vart
Här kommer några av ledtrådarna så får ni klura...

Ledtråd nr 1: "Landets flagga innehåller färgen Blå"
Ledtråd nr 2: "Fred Astaire och Ginger Rogers har koppling till vårt resemål"

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...