onsdag 1 februari 2012

Böcker och Fruar

I min lilla by bor ett gäng härliga fruar
Vi går under namnet Landsbygds Fruar

Vi har lite olika intressen
Nån gillar läsa (nja)
Nån gillar vin (hihi jag)
Nån gillar pyssla (jag)
Nån gillar träna (öh vad är det?)
Nån gillar godis (jag igen)

Och några gemensamma intressen
 UMGÅS
FIKA
 GOD MAT

Vi brukar träffas
utan män och barn
Ibland är det temakvällar
Sminkparty
Klädparty
Smyckesparty
Virk&vin kväll (me like)
Bokklubb

Nu har vi just startat en 3e sväng med bokklubben
Köp 1 läs 8
Vid varje månadsskifte byter vi böcker
Såklart bjuds det på fika vid dessa tillfällen :)

Jag bidrar med denna
Camilla Läckberg skriver otroligt bra
Jag älskar hennes böcker
Har läst alla

Nu ska jag bara hitta tiden att hinna läsa 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...