tisdag 10 januari 2012

Bakelibak hostelihost

Ledig men sjuk
Tistlar i halsen
Små djävular som hamrar i huvudet
Sandstorm i lungorna

Har mått bättre

Men
Är jag ledig är barnen lediga
Så bit ihop

Gjorde playdoh deg

4 dl vetemjöl
2 dl salt
2 msk citronsyra
4,5 dl kokande vatten
 Tips!!
Använd slev eller plasthanskar  =)
Detta är efter jag tvättat händerna
 Skapa med lera/deg är inte min grej
något som liknar en elefant
fick jag iaf till.
Nu har vi varit kreaktiva nog
Mot soffan
Där väntar popcorn och film

Må gott


1 kommentar:

Cia40 sa...

Bakeli baka, det blev mer än bara kaka...:)En liten söt elefant...hihi
TACK för awarden, blev så glad!:)
Tyvärr har även jag varit krasslig ( njursten AJ,AJ gjort ONT!),och därför har bloggen stått stilla ett tag...
KRAMAR o tack igen, Cia:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...