fredag 27 januari 2012

TjooHoo Äntligen Fredag

Jo då idag kan jag hålla med
Ledig helg :)

T's koppor håller på att flytta ut
Skönt att det äntligen är över
Nu vill vi inte VABa mer i år!!!

Detta firar vi såklart
Räkor och Vin till middag
Choklad och Chips till efterrätt
Mmm 

Idag har jag gjort färdigt Prinsessan
Bild kommer imorgon
Svårt att få till en bra bild i mörkret

Jag funderar på om det inte är dags för
Cias Små Ting att hålla i en
Utlottning snart...
Måste bara klura ut VAD jag ska lotta ut
Blir helgens mission

Men
Nu ska jag
  dyka ner i soffan och äta mer choklad

Jag önskar er en härlig helg

2 kommentarer:

Magda sa...

Hello!

Du har fått en utmaning i min blogg, gör den om du har lust.

Kul med mer utlottningar, det gillar jag :)

Malin på pastill.nu sa...

Vad är det för en prinsessa du gjort? :-) Åh, jag vill också ha choklad! Har ju ätit upp min innan middagen... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...