onsdag 5 juni 2013

Gammalt blir nytt

Tröttnade på bloggens utseende och gjorde några ändringar. Rensade lite, ändrade lite typsnitt och färg. Jag blev nöjd. Vad tycker du?!

Jag hade en sådan här bra förvaringspåse till vagnregnskyddet, men nyligen sprack den i ena sömmen. Jag hade lätt kunnat laga den spruckna sömmen genom att sy några gånger fram och tillbaka, men hur rolig var den egentligen.
Tog fram vaxduk som blev kvar sedan jag pimpade skötbädden, återanvände dragkedjan och karrebarrebanden och sydde mig en ny påse. Och visst blev den lite roligare. 
Det bästa av allt är att ingen annan har en likadan!

2 kommentarer:

Erika sa...

Mycket snyggt! Både bloggens nya utseende och det nya regnskyddsfodralet. Jag önskar att jag var en sån som kunde sy saker men det är jag inte. Som tur var har jag en mamma som syr och fixar åt mig med glädje.

Mervis smycken/Sländan sa...

Bloggen ser fräsch ut! Fiffigt av dig att sy ett eget vagnskydd och som sagt, ingen annan har ett likadant!
Mervi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...