lördag 4 maj 2013

Virkat mobilfodral. Bokmärke.

Nu är majmånad äntligen här. Kottarna är lika lyckliga som en ko som just blivit utsläppt på sommarbete. Härligt!

Kommer ni ihåg att jag har skrivit om dygnets favorit stund. Nu har jag en ny favvostund. Just nu! De stora kottarna leker med kompisar på övervåningen, minikotten sover gott i vagnen, mannen är i tvättstugan (hihi) , och jag, jag sitter helt ensam i soffan med datorn och en kopp kaffe i knät och i bakgrunden hörs ljuvlig fågelkvitter. Små stunder av stillhet! Underbart! Tro nu inte att jag inte uppskattar mina barn för det gör jag verkligen och jag älskar dem över allt annat men med lite för lite sömn i ryggsäcken så är dessa korta pauser livsviktiga för mig. En liten paus utan alla måsten, utan tjat och utan en minikotte på höften.

Såklart har jag hunnit med att virka lite i veckan. Det är visst inne med döskallar, detta är mitt bidrag.
Ett jordgubbsbokmärke till sommarens romaner.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...