onsdag 14 december 2011

Färdig beställning och kottarna

Jag har virkat ett till iphonefodral. Dessa gör jag på frihand och de ser olika ut varje gång. Kul och spännande.
Svårt att få färgen rättvis bilden blev lite mörk, vinröd är den.
Det är jättekul att ni gillar och beställer det jag virkar =)

Idag har jag och kottarna varit ledig. Även denna morgon startade med Luciafirande på förskolan och slutade med myskläder i soffan. Me like!!

Jag tog fram kameran nyss och ja... Ni som har barn vet ju att Barn + Kamera = Omöjligt. Bjuder på några härliga bilder.
Haha ja ni ser... korten blir lite tokiga!!

Önskar er trevlig kväll!!
Må gott



1 kommentar:

Mia...Mamma till Lexie sa...

Va duktig du är!! Härliga jul mobilskal!! :)

Å dom där "kakorna" är ju perfekta att dekorera faten med i lillans rum framöver så här får jag nog kika in igen!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...